با توجه به پرسیده شدن مکرر سوال های بخصوصی در رابطه با نحوه نصب، آپدیت و وصل شدن به سرور تیم GJTF یک سری پرسش های متداول در این صفحه پاسخ داده شده است. لطفا با دقت پرسش ها و پاسخ ها را مطالعه فرمایید. به احتمال زیاد سوال شما در این صفحه پاسخ داده شده است. در صورت نبود پرسش شما در این صفحه می توانید از طریق تیم اسپیک (10.201.124.59:5000) و یا کانال رسمی GJTF و تماس با مدیریت کانال سوال خود را مطرح نمایید. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا مشکلات برطرف گردند و به تعداد بازیکنان سرور افزوده شود. 


سوال : آیا سرور شما کرکی است؟

پاسخ : بله. با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان سرور ما بازی ARMA3 را بصورت اورجینال در اختیار دارند، تصمیم بر این گرفته شد برای در دسترس بودن بازی و سرور برای همه، بصورت کرکی کار را دنبال کنیم.


سوال : آیا سرور پردیس گیم، آرتان گیم و گاماگیم نیز زیر نظر همین تیم اداره میشد؟

پاسخ : بله. پس از سالها تجربه در امر مدیریت سرور، تصمیم گرفتیم از این پس با نام تیم GJTF مدیریت سرور را بر عهده بگیریم. ولی اسپانسر شدن به هر نحوی برای تیم ما (تبلیغات، دانلود سنتر، سرور مجازی و ...) به شدت پیشنهاد می شود!


سوال : گیم سرور، تیم اسپیک، تلگرام، وبسایت، وبلاگ، دانلود سنتر و ... در دسترس نیست! چیکار کنیم؟

پاسخ : با ایمیل ehsawwwn@gmail.com تماس حاصل فرمایید. گوگل همیشه در دسترس است!


سوال : از کجا بازی رو دانلود کنیم؟ دقیقا کدوم لینک ها رو دانلود کنیم؟ آیا دانلود همه لینک ها ضروریه؟

پاسخ : برای دانلود بازی به این صفحه مراجعه کنید. برای بازی کردن در سرور ما هم به بازی نیاز دارید و هم به Addon ها. با توجه به راهنما های صفحه لینک های مختص به بازی و Addon ها را پیدا کرده و همه را دانلود کنید!


سوال : نصب بازی و Addon ها به چه صورت است؟

پاسخ : برای راحتی هرچه تمام تر کاربران گرامی، تمامی فایل های بازی و Addon ها بصورت از پیش نصب و کانفیگ شده است. فقط کافی است آنها را Copy و Paste نمایید!


سوال : من کاملا تازه واردم در بازی و هیچی بلد نیستم! کسی تو بازی کمکم می کنه؟

پاسخ : به دلیل داشتن المان های شبیه سازی در بازی ARMA 3 و دقت و جدیت ما در استفاده از این امکانات، کسانی که تجربه چندین دهه بازی های کامپیوتری دارند نیز برای اولین بار در ARMA تازه وارد محسوب می شوند. ما بازیکنان جدید را قبل از ورود به ماموریت های اصلی آموزش می دهیم و پس از مطمئن شدن از داشتن مهارت های اولیه آنها را به جوخه های مورد نظر منتسب می کنیم.


سوال : برای بازی کردن در سرور شما تیم اسپیک ضروریه؟

پاسخ : در صورت نداشتن نرم افزار تیم اسپیک و یا میکروفون مناسب، امکان بازی کردن در سرور ما وجود ندارد!


سوال : سرعت اینترنت من x و از شرکت x گرفتم. میتونم تو سروراتون بازی کنم؟

پاسخ : به دلیل واقع شدن دیتا سنتر سرور در ایران، با هر اینترنت و یا اینترانت با هر سرعت و پینگی، قادر به بازی کردن در سرور ما با بالاترین کیفیت خواهید بود.


سوال : من نمیتونم بازی رو دانلود کنم. چیکار کنم؟

پاسخ : ما در سراسر ایران، برای کسانی که بازی رو نمیتونن بصورت دانلود کردن تهیه کنن قادر به فرستادن DVD از طریق پست هستیم. برای درخواست خرید DVD به کانال تلگرام مراجعه و با مدیریت کانال تماس حاصل فرمایید. هزینه DVD های بازی فقط صرف خرید DVD خام و هزینه پست پیشتاز می شود.


سوال : من بازی رو از فروشگاه x خریدم یا از سایت x دانلود کردم. میتونم با شما بازی کنم؟

پاسخ : ورژن بازی شما به احتمال خیلی زیاد با ورژن سرور ما متفاوت است. هر منبع دیگری بجز همین وبلاگ، کانال رسمی GJTF در تلگرام و یا تیم اسپیک ما پشتیبانی نخواهد شد.


سوال : بازی در سرور شما رایگانه؟

پاسخ : تمامی اعضایی که بصورت بازیکنان ثابت شناخته می شوند موظفند برای ادامه بقای سرور به سهم خود مبلغی مختصر در هزینه های تمدید و نگه داری کمک کنند. بدیهی است هرچه تعداد بازیکنان سرور بیشتر باشد مبلغ کمک های اشخاص کمتر خواهد شد.


سوال : چه سبک و گیم مود هایی در سرور شما بازی میشه؟

پاسخ : تخصص ما همیشه اجرای واقعی ترین حالت ممکن در Co-Op و طراحی داستان dynamic بوده است. دقیق اجرا شدن قوانین سرور هنگام شروع شدن عملیات همیشه مورد توجه قرار گرفته و بطور منظم ماموریت ها در سرور انجام میشود. در این بین با در نظر گرفتن وقت خالی مدیران و قابلیت های سرور مجازی، ممکن است سرور های persistant مانند Exile، Epoch و یا Zombieland هم در کنار سرور Co-Op اجرایی شود.  


عضویت در کانال تلگرام GJTF قویاً توصیه می شود! 

برای عضویت در کانال رسمی نیروی ضربت مشترک شیردال (GJTF) بر روی همین لینک کلیک کنید.

منتظر شما هستیم!